Κύριο περιεχόμενο

Μήνυμα ειδοποίησης

Για να εξασφαλίσουμε την κατάλληλη εμπειρία στο site μας, χρησιμοποιούμε cookies. Χρησιμοποιώντας το befitpatras.gr αποδέχεστε τη χρήση τους.

Μαθήματα Pilates

Το Pilates είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος ασκήσεων που δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν αιώνα από τον Joseph Pilates. Η λέξη που δημιουργήθηκε δεν είναι αυτή η οποία αντιπροσωπεύει πλήρως αυτή τη μορφή άσκησης, αφού οι ασκήσεις Pilates εντοπίζονται στις ασκήσεις που χρησιμοποιούν αθλητές της ενόργανης , της ρυθμικής γυμναστικής, της συγχρονισμένης κολύμβησης έξω από το νερό, του χορού και πολλών άλλων αθλημάτων.

Πρόκειται περί ισομετρικών ασκήσεων και ασκήσεων με το βάρος του σώματος. Το σημαντικό είναι να υπάρχει σωστή στάση στο σώμα του αθλούμενου και συνεχής παρακολούθηση κατά τη διάρκεια της άσκησης καθώς ένας από τους σκοπούς της εκγύμνασης είναι κάθε μαθητής να δυναμώσει τους βαθύς μύες της σπονδυλικής στήλης οι οποίοι και την στηρίζουν.

Υπάρχουν άπειρες παραλλαγές ασκήσεων και εκτελούνται σε στρώμα και όχι μόνο χρησιμοποιώντας αξεσουάρ Pilates. Πολλοί φυσιοθεραπευτές, ορθοπεδικοί και οστεοπαθητικοί το θεωρούν σαν την ιδανική μορφή άσκησης. Το Pilates απευθύνεται και σε άνδρες και σε γυναίκες. Η μέθοδος αυτή απαιτεί έντονη σωματική προσπάθεια, αλλά και πνευματική συμμετοχή. Η μέθοδος Pilates είναι για όλους καθώς η μεγάλη γκάμα των ασκήσεων προσαρμόζεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες του ασκούμενου ανάλογα με την ηλικία, το πόσο γυμνασμένος είναι, τα προβλήματα υγείας που μπορεί να έχει.

Ενα τυπικό μάθημα

Όλες οι ασκήσεις πραγματοποιούνται στο στρώμα γυμναστικής. Για λεπτά και γραμμωμένα πόδια ενώ είμαστε ξαπλωμένοι στην πλάτη εκτελούμε κύκλους με τα πόδια. Για τη σύσφιξη των γλουτών εκτελούμε μπρούμυτα σετ ασκήσεων με τα πόδια. Γυρίζοντας στο πλάι εκτελούμε ασκήσεις που στοχεύουν στη σύσφιξη των έξω μηρών, ενώ συνεχίζουμε με τη θέση του κύκνου για τη σύσφυξη κοιλιάς και πλάτης και τη σανίδα για επιπλέον βελτίωση της σταθερότητας του κορμού. Τέλος με τις θέσεις πριόνι και σκύλος αυξάνουμε την ελαστικότηατα και ενδυναμώνουμε τους κοιλιακούς.

Οφέλη της προπόνησης Pilates

  • Σωστή στάση και ενδυνάμωση των μυών του κορμού.
  • Βελτίωση της αναπνοής και της κυκλοφορίας του αίματος.
  • Αύξηση της κοιλιακής δύναμης.
  • Υγιείς αρθρώσεις.
  • Ομοιόμορφη μυϊκή ανάπτυξη σε όλο το σώμα.
  • Βελτίωση ευλυγισίας και ισορροπίας.
  • Πλήρης συντονισμός μυαλού, σώματος και πνεύματος για καλύτερη ζωή.